مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 شهریور 1401 ساعت 09:422022-09-16سياسي

فارس من| حسن زاده: قول می دهیم برخورد با بدحجابی تداوم یابد


فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: موضوع مهم برای مواجهه برای اولین بار با این افراد بوده که بحث راهنمایی و ارشاد است و در این زمینه نیز بیش از 90درصد به این مهم توجه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه ای که باید با مجرمان برخورد کند، با خانم های بدحجاب در شهر ساری که به راحتی و بدون هیچ ترسی در مرکز شهر تردد می کنند برخورد نمی کند؟ متأسفانه این بدحجابی ها در پاساژها و مراکز سرپوشیده بیشتر است و باعث ناراحتی اهل ایمان و خانواده های شهدا می شود؛ لذا از نیروی انتظامی شهرستان ساری درخواست داریم جلوی این هنجارشکنی ها را بگیرد.

عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: در این زمینه اقدامات مختلفی در حوزه انتظامی ازجمله گشت یگان امداد و کلانتری در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: موضوع مهم برای مواجهه برای اولین بار با این افراد بوده که بحث راهنمایی و ارشاد است و در این زمینه نیز بیش از 90درصد به این مهم توجه می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری اضافه کرد: اما درصد بسیار کمی که بعد از راهنمایی و ارشاد در این زمینه اصرار و عناد دارند بحث برخوردها را خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| حسن زاده: قول می دهیم برخورد با بدحجابی تداوم یابد

فارس من| حسن زاده: قول می دهیم برخورد با بدحجابی تداوم یابد